5,605,020 unikalnych wizyt
Bezpieczna szkoła
Nawigacja
Strona główna
Misja Szkoły
Znajdź na mapie
Szkoła okiem kamery

Dla rodziców
Rada Rodziców
Harmonogram spotkań
Jak usprawiedliwiać?
Bezpieczny Internet
Ubezpieczenie Ucznia
Internet: 10 porad
Narodowy Program Rozwoju_Czytelnictwa
Sekretariat

Dla uczniów
Plan lekcji
Hymn szkoły
Szkolny kalendarz
Terminarz konkursów
Terminarz wydarzeń
Mój bezpieczny Internet
Artykuły
Pielęgniarka

Kadra pedagogiczna
Dyrekcja szkoły
Pomoc psych-ped
Pedagog
Logopeda
Psycholog

Biblioteka
Biblioteka
Regulamin biblioteki
Darmowe podręczniki

Świetlica
Świetlica szkolna
Świetlica środowiskowa

Stołówka
Stołówka szkolna
Tygodniowy jadłospis

Szkolne prawo
Regulamin SP1
Ocenianie zachowania
Mistrz dobrych manier
Prymus SP1
Sportowiec Szkoły
Regulamin SU
Plan pracy wychowawczej
Wykaz podręczników
Wymagania edukacyjne
Procedury powypadkowe
Raporty z ewaluacji

Kontakt z adminem
Jesteśmy OK!
Działania profilaktyczno -wychowawcze
Szkolny Klub Wolontariatu
Szlachetna paczka
Zachowaj trzeźwy umysł
Okulary dla Afryki
Pedagog radzi
Poczytaj mi, proszę.
Wejdź i zobacz!



Zobacz dział Edukacja


Przejście na stronę Stowarzyszenia
Bip
wejdź na stronę bipraciborz/sp1
Tydzień kodowania w SP1
Od 6-12 listopada realizujemy Tydzień kodowania w SP1.

Podczas tego tygodnia chcemy zwrócić szczególną uwagę na naukę kodowania i programowania od najmłodszych lat. Myślą przewodnią tego tygodnia niech będą słowa Baracka Obamy, byłego prezydenta USA: "Nie tylko graj na telefonie - programuj".


Harmonogram zajęć


>> Klasy 1-7 podczas lekcji informatyki poznają nowe narzędzie do programowania wizualnego. Run Marco - przeznaczone dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.

>> Klasy gimnazjalne na lekcjach informatyki wykorzystają smartfony jako narzędzie do nauki programowania.Szczegóły na lekcji ale przyda się smartfon z dostępem do Internetu.

>> Klasy 4-7 na lekcjach wychowawczych "Odkodują swojego robota". 1 karta pracy przygotowana jest dla 4 osób ale można również pracować parami. Uczniowie otrzymują zakodowane polecenia, które należy przenieść na kartę pracy zgodnie z podaną instrukcją. Klasy 4-6 posługują się łatwiejszym kodem strzałkowym, klasy 7 kodem opartym na kierunkach geograficznych.

>> Klasy gimnazjalne na lekcjach wychowawczych zagrają w QR podchody. Potrzebne będą smartfony z aplikacją do skanowania QR kodów. Uczniowie dzielą się na grupy, np. 4-osobowe. Należy zeskanować 10 QR kodów, ustalić kolejność zadań ukrytych pod tymi kodami, rozwiązać zapisane w kodach zadanie i przenieść wynik na kartę pracy zgodnie z podaną instrukcją.

>>W Juniorowie i na korytarzach szkolnych pojawią się gry planszowe do wykorzystania na przerwach.

>> Każdy może kodować. W panelu "Każdy może kodować" po prawej stronie naszej witryny dodano nowe zadania. Obraz w panelu został podzielony na 2 części. Pod dwójką znajduje się link do nowych zadań. Pod jedynką cały czas mamy dostęp do poprzednich zadań, przeznaczonych dla tych, którzy może jeszcze nie zdążyli ich poznać.

>> Konkurs informatyczny. W różnych miejscach szkoły rozwieszonych zostanie 14 przykładowych zadań z międzynarodowego konkursu Bobra. Należy rozwiązać zadania, wyniki zanotować na podpisanej kartce i oddać swojemu nauczycielowi informatyki.

Zadania przeznaczone są dla uczniów z klas 4-6. Nagrody czekają na tych, którzy:

w klasach 7-3g rozwiążą zadania bezbłędnie,
w klasach 6 - dopuszcza się 1 błąd,
w klasach 5 - 2 błędy,
w klasach 4 - 3 błędy.

Powodzenia!




Elementy programowania wizualnego do wykorzystania w poszczególnych klasach:

Klasy 1-2 Poziom I: ruch do przodu, skręt w prawo, skręt w lewo, powtórz (pętla).

Klasy 3-4 Poziom II: ruch do przodu, skręt w prawo, skręt w lewo, pętla, skok do przodu.

Klasy 5-6 Poziom II: ruch do przodu, skręt w prawo, skręt w lewo, powtórz, skok do przodu, pętla, zagnieżdżanie iteracji.

Klasy 7 Poziom II: j.w. + iteracja dopóki, warunki, podwójne warunki, zmiana ścieżki.
e-Dziennik
Biblioteka
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Każdy może kodować
Projekty innowacyjne
-Language @mosphere
-Koło Noblisty
-Akademia Myśli Twórczej

- Robotyka

- Destination Imagination
- Teatr Cieni
Projekty UE
Comenius
-My healthy lifestyle...

POKL
-KomPAS
-Nauka bez tajemnic
-Be Smart, My Student!

Euroregion Silesia
- Sport w sztuce...
- Wspólna nauka...
- Taniec bez granic
- Twarzą w twarz...

Projekty systemowe
-Indywidualizacja...
- TIK Tak
Szkoła w Ruchu
Kodowanie 2017
RODO
Kreatywni z Ostroga
UKS Ikar
Facebook
Reforma edukacji